وضعیت معیشتی روستا رو به بهبود است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بازدید از روستای زلزله زده سایه خوش:

وضعیت معیشتی روستا رو به بهبود است

آغاز همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای علوم پزشکی هزاره به میزبانی هرمزگان 

نخستین همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای علوم پزشکی هزاره با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اساتید و صاحبنظران این حوزه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از دوم آذر ماه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.
نخستین همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای علوم پزشکی هزاره با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اساتید و صاحبنظران این حوزه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از دوم آذر ماه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۳۴۹۴۱۶




به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،نخستین همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای علوم پزشکی هزاره با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اساتید و صاحبنظران این حوزه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از دوم آذر ماه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مراسم افتتاحیه این همایش ملی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان و تشکر از دست اندرکاران این همایش گفت: پایه و اساس دانشگاه های هزاره یادگیری الکترونیکی است.


دکتر حسین فرشیدی افزود: برای گذر از وضعیت سنتی به مدرن و دستیابی به اهداف پیش رو اجرای پروژه های مختلف در راستای ارائه خدمات نوین به جامعه با مشارکت بسیار جدی امری ضروری و اثر گذار است.


دکتر فرشیدی ابراز کرد: رویکرد آموزشی مبتنی بر تعاملات بین رشته ای، توسعه بین المللی، به کارگیری خلاقیت و هنر و تجاری سازی و درآمدزایی در محیط های یادگیری از ویژگی های مهم دانشگاههای هزاره است.


وی با اشاره به اهداف این دانشگاهها عنوان کرد: توسعه پذیر بودن یادگیری الکترونیک، قابلیت آموزش الکترونیکی در برقراری شبکه های گسترده تبادلات، کارآفرینی و آموزش پاسخگو بخش مهمی از اهداف این دانشگاهها به شمار  می رود.


دکتر فرشیدی اظهار کرد: از مولفه های تاثیر گذار در دانشگاههای هزاره یادگیری و آموزش مجازی، تعامل، خلاقیت و هنر، درامد زایی و کارآفرینی و خلق محصول می باشد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مدیریت و رهبری، تجاری سازی و کارآفرینی، زیرساختهای مفهومی انسانی و ابزاری، طراحی آموزشی، حرفه ای گری و توسعه بین المللی را از محورهای اصلی این همایش عنوان کرد.


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای هزاره با برگزاری ۹ کارگاه آموزشی شامل (نقش ها و وظایف مدرس دوره آموزس الکترونیکی، آموزش بالینی بهبود یافته با سایبر پیشنت و حلقه مفقوده، بازی و بازی گونه سازی، یادگیری سیار در اموزش پزشکی، راهکارهایی برای کاهش هزینه های یادگیری الکترونیکی، تاثیر ادبیات نمایشی بر ایجاد فضای همدلانه با بیمار، ارتقائ کیفیت در یادگیری الکترونیکی، هنر خوب دیدن راهکاری برای ارتباط با بیمار و تولید محتوای الکترونیکی اثر بخش و مبتنی بر اصول آموزشی در دوم آذر روز نخست همایش در دوم آذرماه آغاز بکار کرد.


دکتر تیمور آقا ملایی با اشاره به بخش دیگری از برنامه های این همایش افزود: این برنامه ها شامل ۱۰ سخنرانی کلیدی از صاحب نظران دانشگاههای علوم پزشکی کشور، برگزاری ۵ سمپوزیوم علمی، و همچنین برگزاری رویداد بزرگ علمی ایدینو با همکاری مرکز رشد و فناوری سلامت دانشگاه که با دریافت ۳۰ ایده خلاقانه از سراسر کشور همراه بود و هم اکنون یازده  ایده در این همایش ارائه و در پایان ۵ ایده بعنوان برگزیدگان کشوری معرفی خواهند شد؛ می باشد.  


دکتر آقا ملایی عنوان کرد: از آغاز فراخوان همایش ۱۱۶ مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد ۸۴ مقاله پذیرفته و ۳۲ مقاله رد شد؛ همچنین از ۸۴ مقاله ارسالی ۲۱ عنوان بصورت پوستر و ۶۱ مقاله نیز بصورت سخنرانی در طول همایش ارائه خواهد شد. 


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها